آموزش نزديك به 400 كارآموز يزدي در دوره هاي كارآفريني



نزديك به 400 كارآموز يزدي در استان يزد در دوره هاي كارآفريني شركت كرده و با مهارت هاي آمادگي شغلي و مديريت آشنا شدند .



به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد معاون آموزش و پژوهش اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان از آموزش 392 نفر در دوره هاي كارآفريني مراكز آموزش فني و حرفه اي استان خبر داد و افزود : در سال جاري 23 دوره آموزش كارآفريني با رويكرد kab در سطوح مقدماتي ، تكميلي و كامل برگزار شده است .



عليرضا شهبازي بيان كرد : 16 دوره در سطح مقدماتي براي 281 كارآموز به ميزان 14 هزار و 50 نفر – ساعت و يك دوره آموزش كارآفريني در سطح تكميلي براي 16 كارآموز به ميزان 800 نفر – ساعت اجرا گرديده است .



وي اضافه كرد : در حال حاضر آموزش كار آفريني در سطح مقدماتي در مراكز آيت الله خامنه اي يزد ، ابركوه ، خاتم و اردكان و آموزش تكميلي در مركز خاتم ارائه مي شود .



شهبازي در ادامه از آموزش كارآفريني براي 95 نفر در سطح كامل به ميزان 9 هزار و 500 نفر – ساعت در قالب 6 دوره نيز خبر داد و گفت : آموزش سطح كامل در مراكز آموزش آيت الله خامنه اي و مركز صدوق صورت مي گيرد .



معاون آموزش و پژوهش اداره كل آموزش فني و حرفه اي شناخت هدف ، داشتن افق فعاليت ، به كارگيري خلاقيت هاي ذهني ، جامعه گرا و جامعه پذير بودن ، داشتن ابتكار و ريسك پذيري و واقع بينانه برخورد كردن با تفاوت بين خلاقيت ها و فرصت ها را از عوامل كليدي در ممورد كارآفريني عنوان كرد .



شهبازي كارآفريني را در ايجاد اشتغال پايدار و كسب و كار اصولي براي جوانان تأثير گذار دانست و آموزش هاي فني و حرفه اي در اين زمينه را بسيار مهم قلمداد كرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا